Reklamace

V případě jakýkoliv potíží s aktivací nebo instalací programu, prosím přečtěte si pozorně sekci podpora. V případě, že nenajdete odpovědi na vaše otázky, tak v rámci urychlení veškerých Vašich požadavků nám prosím pište email na info@shmarket.cz

 

Jak vrátit nebo reklamovat zakoupené produkty ?

 

1) Zakoupený softwarový produkt nefunguje.

V případě, že software opravdu nelze aktivovat, zašlete nám vyplněný reklamační protokol (ke stažení zde) na e-mailovou adresu: info@shmarket.cz , dále připojte screenshot s chybovou hláškou, produktový klíč, který nelze aktivovat a fakturu k zakoupenému software.

2) Pro zákonné vrácení produktu ve stanovené lhůtě.

Jakýkoliv u nás zakoupený produkt lze vrátit a obdržet zaplacenou částku zpět. Tato možnost je omezena na 30 dnů ode dne doručení produktu.Pokud si přejete vrátit jeden nebo všechny vaše produkty, vyplňte odstoupení_od_smlouvy.


Reklamace řešíme v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace tak, jak nám ukládá zákon.