Reklamace

V případě jakýkoliv potíží s aktivací nebo instalací programu, prosím přečtěte si pozorně sekci podpora. V případě, že nenajdete odpovědi na vaše otázky, tak v rámci urychlení veškerých Vašich požadavků nám prosím pište email na info@shmarket.cz

 

Jak vrátit nebo reklamovat zakoupené produkty ?

 

1) Zakoupený softwarový produkt nefunguje.

V případě, že software opravdu nelze aktivovat, zašlete nám vyplněný reklamační protokol (ke stažení zde) na e-mailovou adresu: info@shmarket.cz , dále připojte screenshot s chybovou hláškou, produktový klíč, který nelze aktivovat a fakturu k zakoupenému software.

2) Pro zákonné vrácení produktu ve stanovené lhůtě.

Jakýkoliv u nás zakoupený produkt lze vrátit a obdržet zaplacenou částku zpět. Tato možnost je omezena na 30 dnů ode dne doručení produktu.Pokud si přejete vrátit jeden nebo všechny vaše produkty, vyplňte odstoupení_od_smlouvy.


Reklamace řešíme v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace tak, jak nám ukládá zákon.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení